Electronica defect?
Magnetron of versterker stuk ?
Voor welke diensten kunt u bij ons terecht?
Onze werkwijze / reparatie voorwaarden.
U biedt het apparaat bij ons ter reparatie aan. Wij bekijken het apparaat en er wordt vooraf een prijsopgave gedaan.
Er wordt u dan verteld hoeveel de kosten van de reparatie gaan bedragen.
Indien u akkoord gaat met de prijsopgave pas dan wordt het apparaat gerepareerd.
Indien u niet akkoord gaat met de prijsopgave, bent u ons behandelingskosten verschuldigd. Het is de bedoeling, dat de behandelingskosten door u vooraf voldaan worden.
U moet dit zien als een soort aanbetaling op de reparatie.
Als u namelijk akkoord gaat met de prijsopgave, dan worden deze kosten in
mindering gebracht op het reparatie bedrag.
Tot ziens bij Top Tv.
Reparatie voorwaarden vervolg.
Wij geven drie maand garantie op de uitgevoerde reparatie en drie maand werkloon garantie.
Garantie wordt uitsluitend gegeven, wanneer de nieuwe klacht rechtstreeks verband houdt met de eerdere klacht en/of de vervangen onderdelen.
Dit betekent niet dat de garantietermijn daarna automatisch verlengd wordt.
Wanneer een gerepareerd apparaat 8 weken na gereedmelding nog steeds niet gehaald is, wordt deze zonder verder overleg door ons afgevoerd. Tenzij anders is afgesproken.
(Wij zijn aangesloten bij Wecycle).
Top Tv is niet aansprakelijk voor verlies aan gegevens of beschadiging van meegeleverde dragers (zoals : CD, video-banden, DVD enz.)
Bij ontvangst van het reparatieformulier gaat u akkoord met deze voorwaarden.
Behandelingskosten :
Deze kosten worden in mindering gebracht op het reparatie bedrag als wij de reparatie mogen uitvoeren.
Voor meer informatie bel 050-5277370
0f neem contact op via onderstaand contact formulier.